wtorek, 28 stycznia 2014

Powrót...!

Witajcie,
ostatnio miałam bardzo mało czasu na czytanie, a tym bardziej na pisanie recenzji, ale zatęskniłam już za tym. Zauważyłam, że pisząc o jakiejś powieści, zapamiętuję ją o wiele lepiej. Masterton jest niezwykle płodnym artystą i powzięłam ambitny plan, że zdołam przeczytać wszystkie jego powieści (ponad 100) w jeden rok, jednak wczoraj po otwarciu Niemego strachu zdołałam się zorientować, że już wcześniej miałam w rękach tę książkę i z nie mniejszym zdziwieniem skonstatowałam, że prawie nic nie pamiętam. Dlatego też od tej pory zamierzam powrócić do blogowego świata! 
Największą przeszkodą jest teraz nauka. Niemalże bezustannie podczytuję historię Szczura albo Manteuffel'a (moim zdaniem najlepsi badacze średniowiecza) i na zwykłe, rozrywkowe działania pozostaje niewiele czasu. Jednak postanowiłam ułożyć listę tego, co w najbliższym czasie zamierzam przeczytać/przypomnieć sobie i niech to będzie mój plan działania na najbliższy miesiąc.
Jeżeli macie coś godnego polecenia, to z chęcią się skuszę. :)
Pozdrawiam,
Ice-Fire

Lista:
1)Masterton - Niemy strach - przeczytane
2)Masterton - Niewinna krew - przeczytane
3)Dostojewski - Skrzywdzeni i poniżeni, Łagodna, Sobowtór, Gracz
4)Schiller - Cichy pokój
5)Harper Lee - Zabić drozda
6)Tołstoj - Wojna i pokój
7)Zola - Germinal
8)Roald Dahl - Charlie i fabryka czekolady
9)Zbigniew Domino - Czas kukułczych gniazd
10)Murakami - Kafka nad morzem
11)James Clavell - Król szczurów
12)Ian McEvan - Pokuta
    i... tradycyjnie notatki z historii i polonistyki

1 komentarz:

  1. Witamy ponownie. :-)
    Sama chyba też zaplanuję sobie książki na na luty, bo na razie skaczę od jednej do drugiej, nie decydując się na nic. Z Twojej znam Zabić drozda - jedna z moich ukochanych książek. No i jeszcze Kafka - też bardzo lubię. Inne w dalekich planach, szczególnie Zola i Dahl. :-)
    Polecać może nie będę, za dużo by było. :p

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń